Blanes is over, maar de napret nog niet!! Only Blanesgangers

Waar gaat iedereen heen? En wanneer?

Moderator: daan

Blanes is over, maar de napret nog niet!! Only Blanesgangers

Postby Ruudje » Mon Jul 05, 2004 19:56

Oke, allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor de topvakantie! Jullie hebben je bijna allemaal super gedragen, diegenen die dat niet deden waren vooral me myself and I.

Anyway, ik heb nog een aantal voorstellen met betrekking tot de vakantie:

1) Uiteten met zn 13-en, misschien deze week nog, hangt ervan af wanneer iedereen op vakantie is en of de foto's klaar zijn en of iedereen genoeg geld heeft enz., of vlak voor het studiejaar.

2) Het lijkt mij wel leuk dat iedereen een stukje commentaar levert op de vakantie, positief of negatief, maakt niet uit. Dat is leuk voor later!

3) Het is de bedoeling dat de videoband en op de site komt en op dvd komt. Is er iemand die liever niet een gedeelte van de videoband gepubliceerd ziet op de 6vcsite of op de dvd dan kan hij/zij dat tegen mij zeggen. Misschien willen de fotografen hun foto's beschikbaar stellen voor de site?

4) En de chico/chica uitverkiezing van de vakantie. Het niveau moet natuurlijk wel een beetje op mijn niveau blijven (sorry intellectueel).

Misschien schiet me later nog iets te binnen, maar voorlopig was dit het!

Groetjes Ruud
Ruudje
Zes Vee Ceeër

Postby plz » Mon Jul 05, 2004 20:17

Nou, laat ik dan nu gebruik mogen maken van deze mogelijkheid te reageren op de vakantie:

Allereerst vond ik de vakantie een topvakantie! Goed weer, 9 dagen boven de 30 graden volgens mij..... vaak een strak blauwe lucht. Op de camping 2 zwembaden en een strand op steenworp afstand (voor Bor dan :)) Voor de rest was Blanes natuurlijk een leuke stad, maar het uitgaan viel me wel wat tegen. Had wel iets meer dan 3 disco's verwacht, maar dat mocht de pret niet drukken ;)

Tis natuurlijk wel een 'nadeel' dat je met een grote groep bent en dus veel verschillende meningen hebt. Dat leidt soms te woordenwisseling en meningsverschillen, maar ik vond dat we dat vaak op volwassen manier wisten te verhelpen. Ook blijkt dan wie er zich het best kan aanpassen... (jah Ruud, jou zat echt alles tegen deze vakantie...)
Ook kon je wel merken dat op het laatst sommigen wel wat slaap tekort hadden. De opmerkingen worden kritischer en scherper naar elkaar toe. Dat is jammer, maar dat hoort erbij.

Nevertheless vind ik dat deze nadelen niet opwegen tegen de voordelen. Want op zo'n vakantie krijg je toch een sterke band met elkaar, en begin je te merken hoe erg de meesten elkaar zullen missen in het verdere verloop van het leven. Hopelijk houden we nog lang contact...

En, over de movie: omdat het voor het verloop van het verhaal van géén belang is, zou ik graag zien dat 'mijn interview' wordt overgeslagen op de film.... Dat is vrij persoonlijk, en daar iedereen de strekking van het interview weet, acht ik het niet nodig dat dat nog verder wordt versrpeid. Of maak ik nu een denkfout?

Chick van de vakantie: uhhhhhh haha ik kan er wel een heleboel opnoemen. wat vonden jullie van Iris????? :P
plz
Zes Vee Ceeër

Postby daan » Mon Jul 05, 2004 20:31

Ook ik vond het een geweldige vakantie. Heerlijk weer, het strand en zwembad zorgen voor wat afkoeling en ontspanning. Het stappen was erg leuk met Colosos en Baja Beach Club als hoogtepunten.
De groep was erg gezellig, ondanks de bekende kleine probleempjes, die verder niet opgerakeld hoeven te worden.

De chick van de vakantie was natuurlijk de hockeyende Nienke.

Ik ben natuurlijk pro uiteten :).
Image
daan
Opperhoofd

Postby nicole » Tue Jul 06, 2004 09:37

Hey peoplz,

Ik vond het ook een leuke gezellige vakantie.....ondanks kleine onderlinge irritaties..

Qua uitgaan vond ik lloret leuker dan blanes maar ik ben tog blij dat we voor Blanes hebben gekozen om onze vakantie te bivakeren..

Hoogtepunten voor mij waren Barcelona, de botanische tuinen, tafelvoetballen met liske en de mooie coctails!!

Ik ga donderdag mn foto's ophalen en dan meel/msn ik ze wel meteen door naar ons daantje,

kuzz
nicole
Zes Vee Ceeër

Postby punk » Tue Jul 06, 2004 11:08

Ik sluit mij bij al het voorgaande aan. Het weer was super, de camping was relaxt, alleen het uitgaan in blanes viel mij wat tegen. Dat het uitgaan in Blanes wat tegenviel wil niet zeggen dat ik mij 's avonds niet vermaakt heb, want ik heb mij af en toe uitstekend vermaakt.

Een van de hoogtepunten voor mij was barcalona en dan voornamelijk de Baja Beach Club. Overdag vond ik het alleen jammer dat we zo snel weer verder moesten rijden. Dit kwam waarschijnlijk omdat de bus een uur te laat kwam toen we uit Blanes vertrokken.

De busreis is mij ook 100% meegevallen. De ruimte die ieder had was meer dan royaal te noemen, en op de terugweg had ik ook geen moeite om in slaap te komen. Natuurlijk waren de benen was stijf en de nek wat pijnlijk, maar dat hoort bij een busreis van 20 uur.

Als laatste wil ik iedereen bedanken dat ik mee mocht op deze vakantie, want ik heb tien heerlijke dagen gehad!
punk

Postby erick » Tue Jul 06, 2004 18:58

Ik vond de vakantie egt ruk!!
Nee geintje!!!!!!!!!!! :lol:
Ik vond Blanes een leuke bestemming om op vakantie te gaan en met deze groep heb ik weinig problemen gehad. Wat betreft het uitgaan vond ik in Blanes de Arena egt supervet!!! 8) (ongeveer 3 avonden uit m'n plaat gegaan daarzo!!), in Lloret vond ik de Colossos ook wel geinig en in Barca natuurlijk de Baja!!!
Voor zichzelf spreekt dat de zee egt lekker was en de camping mee kon (t zwembad was wel oke)

Kijk nu egt uit naar de foto's en de video en een keertje gezellig met z'n allen uit.
erick
Zes Vee Ceeër

Postby Bor » Tue Jul 06, 2004 19:30

Hola Guapo's en Guapa's! (spelling OK?)

Allereerst kan deze week niet met het oog op het spoedige vertrek van Rianne en Jasper en omdat Jochem nog in het zonovergoten Spanje zit (ik mis de zon!)
Secondly heb ik ook zeer genoten! Lekker gek kunnen doen in het zwembad al heb ik nog wel steeds last van m'n arm maar that's ok. Ook vind ik het het feit dat ik zoooo bruin ben geworden heerlijk.
Het uitgaan was ook heerlijk: overal mijn muziek :wink: !
Tja ik moet zeggen dat ik de botanic gardens ook geslaagd vond maar bovenal de laatste paar dagen waarin de gezelligheid en de goeie sfeer pas echt goed doorklonk in het bleensclubje.
De shootersparty moeten we thuis nog maar s over doen (niet dan?)
De terugreis met de bus is echt omgevlogen misschien omdat ik nu wel kon slapen maar goed wat wil je als je met je stomme hoofd tot 7.15 uur op een zonsopgang gaat wachten (toch Jos??)
Poolen met erick en jos was gezellig (I rule!) en de cocktails waren erg mooi.
Foto's zijn woensdag 6-7-04 klaar! Scannen en doorsturen.
Chick van de vakantie is Bridget (hooker....)
Stukjes van mij op camera moeten allemaal opgenomen worden op de site en de dvd. Hooooooooooooooi camera!!!!!!!!!

Jongens (en daar horen ook de dames bij) ik heb genoten van de vakantie. Ik kan er van houden en ik ben pro een vervolg!

adios...for now
Ik zou graag schitterend zijn
of enigszins
of liever nog: desalniettemin
Bor
Zes Vee Ceeër

Postby daan » Wed Jul 07, 2004 23:34

Okay met dank aan Remco en de uwer staan de eerste foto's op het net:
http://www.6vc.nl/photoalbum/thumbnails.php?album=21

Enjoy!

Voor het Reisverslag® (http://www.6vc.nl/reisverslag.html) wil ik graag van iedereen wat kopij, zodat ik daar een lopend geheel aangekleed met wat pics van kan maken. Leuk voor later...

Groeten,
Daan
Image
daan
Opperhoofd

Postby Rio » Thu Jul 08, 2004 14:17

Hola dames en heren Blanes-gangers! Na alweer enkele dagen in ons moederland vertoefd te hebben ben ik tot de eenduidende conclusie gekomen dat ik hou van de Middellandse Zee. Dat klimaat vind ik echt perfect, hele dag in bikini maar het koelde 's avonds genoeg af om lekker te kunnen slapen. Wat ik dan ook gedaan heb! Wat ik een van de leukste dingen vond was het kletsen bij het zwembad, alleen daarom al vind ik dat we een keertje naar De Kuil of zo moeten gaan. Uit eten vind ik ook een goed plan maar zoals Bor al opmerkte gaan we morgen (13-7) naar Istrie en komen 25-7 weer terug. Complimenten voor de foto's en het commentaar, heb erg gelachen. Mijne zijn waarschijnlijk morgen of overmorgen klaar maar dan ben ik er natuurlijk niet, dus dat wordt even wachten. Peoples, ik heb ontzettend genoten van jullie gezelschap en lekker gerelaxt, vond het zeer geslaagd. Tot snel hopelijk, liefs Rianne.
Rio

Postby jochem(HETadoptiekindje) » Tue Jul 20, 2004 18:19

ook ik heb het echt super gehad. Heerlijk weer en barcelona was echt gaaf. Ik merkte pas de week erna hoe leuk we het hadden gehad. Kzat bij mn ouders ( weliswaar in spanje) maar het was zo stil en saaiig. Niet dat het vervelend was hoor om nog een weekie op het strand te zitten haha. Ik ben ook zeker voor het plan om een keer met z'n allen uiteten te gaan!!!!!!!!
en zullen we vast met z'n allen een reisje boeken om te wintersporten ( als ik geld heb dan) lijkt me wel lachuh eigenlijk
nou deze weken nog maar ff werken dan om m'n vakantie weer terug te verdienen, want ik sta nog steeds in de min. maar dat komt wel goed
de groeten en tot gauw!! Jochem
jochem(HETadoptiekindje)

Postby Bor » Wed Aug 18, 2004 13:44

Zo he!
Jullie hebben al een tijdje mij moeten missen in levende lijve maar ik ben dan ook erg druk. De afgelopen 2 en de komende 2 weken ben ik druk met de introducties. De UIT was trouwens erg leuk, ik heb genoten. Ik ben bij het USC (CORPS!) geweest en in hun disco de WOO (de wooloomooloo). Ik heb gegeten bij de UVSV (vrouwencorps) en veel gefeest.
Nu ben ik bezig met de introductie van BITON. Afgelopen dagen ben ik op werkkamp geweest en dat was zwaar. Komende dagen wat rustiger en vrijdag ga ik op gezellikamp wat totaal niet zwaar zal zijn behalve dan dat ik vrijwel geen slaap zal krijgen. ALs ik met Biton klaar ben dan heb ik alweer introductie van m'n studie.
Zoals jullie zien ben ik erg druk en ik heb het erg naar m'n zin maar ik mis jullie allemaal (oprecht).
Ik hoop dat ik binnenkort wat tijd voor jullie kan maken (sorry).

Tot snel hoop ik en zo niet dan toch via mobiel. Jullie kunnen me wel bereiken en bij geen gehoor zal ik jullie ongetwijfeld terug bellen hetzij op een gunstig dan wel een ongunstig tijdstip.

Dikke kus,
Bor
(op Biton 'Remco' genoemd -> jaja Daan, 'Remco' want ze hadden al een 'Bor' een of andere Rob die z'n naam ging omdraaien)
Bor
Zes Vee Ceeër

Postby daan » Sat Aug 21, 2004 12:47

Kijk es aan, dan heb ik het niet voor niets vijf jaar volgehouden....
Image
daan
Opperhoofd

Postby Bor » Sat Jan 28, 2006 12:34

In Utrecht ben ik wel Remco en men mag me ook wel Bor noemen als ze dat leuk vinden, scheelt me niks
Ik zou graag schitterend zijn
of enigszins
of liever nog: desalniettemin
Bor
Zes Vee Ceeër

Return to Vakantie